CARBOOON 450

Moderator: RC Hellevoet

CARBOOON 450

Berichtdoor JanDoets » Ma Sep 28, 2009 10:41 pm

Ik roep iedereen op die ervaringen heeft met de Carbooon 450, die hier te delen.
Ik heb er namelijk net 1 besteld!
Alvast bedankt.

Jan
Vanuit een warm en meestal droog Ghana.
Oude hobby weer opgepakt sinds kort. Met Carbooon 450
JanDoets

Berichtdoor dirk » Za Okt 10, 2009 9:37 pm

Jan

zelf heb ik er geen, maar mijn zwager wel. En die heb ik al hersteld na een crash. Degelijke heli, makkelijk om aan te werken. En je kan makkelijk stukken vinden. Ik weet niet welker zender jij er bij hebt. Maar die van ons was een vrij complete met geheugen en tal van mogelijkheden. BV voor auto vliegtuig boot en 3 soorten heli. Wel opletten als je hem opzet dat ie steeds op heli staat. Durft na het afzetten spontaan terug op A van airplane komen te staan bij een volgende gebruik. Dat was trouwens de reden van de crash.

Succes ermee
Dirk
vr gr
Dirk
dirk

Berichtdoor dirk » Za Okt 10, 2009 9:37 pm

Jan

zelf heb ik er geen, maar mijn zwager wel. En die heb ik al hersteld na een crash. Degelijke heli, makkelijk om aan te werken. En je kan makkelijk stukken vinden. Ik weet niet welker zender jij er bij hebt. Maar die van ons was een vrij complete met geheugen en tal van mogelijkheden. BV voor auto vliegtuig boot en 3 soorten heli. Wel opletten als je hem opzet dat ie steeds op heli staat. Durft na het afzetten spontaan terug op A van airplane komen te staan bij een volgende gebruik. Dat was trouwens de reden van de crash.

Succes ermee
Dirk
vr gr
Dirk
dirk

Terug naar Carboon 450